8 תשובות
באיזה גיל!?
לא לשכב עם יותר מ10 בנים/ות בשבוע
הגבלות ללהכיר אנשים מהאינטרנט אני לא רוצה שיעבור דברים קשים בגלל האינטרנט
אמ לא ההיתי רוצה שיהיה להם טלפון עד גיל 16
צפייה במסכים " כגוון: טלפון סוללרי ,מחשב,טבלט, הגבלת זמן צפייה וסינון תכנים באינטרנט,הפחתת שעות ,ללמד אותו ולהדריך כיצד להישתמש נכון בחיפוש אינטרנט,
איסור על יציאה והגבלה בלילה ליציאה מהבית,כיוון ביגלל שעות הלילה נועדו בשביל לישון ,
אני אבא שבוחר לבן או לבת שלי במה הוא ישחק עד גיל 16 במחשב ,יגביל ויאסור אותו בזאנרים סוגי משחקיי וידיאו ,יסביר לו שאסור ובככל לא כדאי לצפות או לשחק במשחקים שיש שם אלימות פיזית או מילולית,רק משחקים ידידותיים וחברותיים נחמדים תוכן של חינוך מועיל ומייטיב לעתידו בשבילו כדיי לצבור ידע וחוכמה על החיים שלנו טוב הכי חשוב לילד או לילדה.
אין יחסי מין לפני גיל 18.
אני מניחה שזה תלוי בסביבה
לא חושבת שיש לילדים שלי מה לעשות עם טלפון עד כיתה ח
אבל כל עוד הגיל של טלפון לילדים לא יעלה בחזרה אני לא אגרום להם להיות היחידים בלי
שמה להם אולי הגבלה כדי לחנך אותך לישון מוקדם+שאז לא אצטרך להשים להם בגיל מאוחר יחסית (מניסיון דיס סיוט)
לא לחשוף אותם יותר לתכנים מגיל צעיר
ולחנך אותם על האינטרנט ומלא מלא דברים יעני שידעו מה לא לעשות וזה ושלא ילכו אחרי מה שאחרים עושים יעני יעשו דברים שהם לא בטוחים בהם/לא באמת מה שהם רוצים/עצמם
מן הסתם אחנך אותם לא לרדת על ילדים אחרים וליהיות נחמדים
ולא לצאת עד גיל 14 פלוס
וגם אם כן אז לא לעשות המון דברים מוגזמים
מקסימום חיבוק או משהו
אבל תלוי בגיל
טלפון אני אתן להם כזה מגיל 6
אבל אני כמו שרשמתי אשים הגבלה או שאעשה את הטלפון בלי סים
כי גם אני בגיל הזה ממש הייתי פוחדת בלי טלפון נגיד כשהייתי מחכה לאמא שלי שתאסוף אותי
אבל בתכלס גם אולי זה יכול להפוך אותם לפחות תלותיים בטלפון