15 תשובות
לפעמים אנשים סתם כותבים גיל
כן אני בודק ואם שולחים לך תחסמי
כן בודקת
כמעט תמיד כן
אל תעני ez
כן צודקת אל תעני לגברים מבוגרים ממך זה מוזר לי ברמות גם
אנשים הזייה
אנשים הזייה
כן
כן אבל לפעמים הם סתם כותבים גיל
וואי כןן את כלכך צודקת
אנונימית תסנני גם לי תמיד כותבים פה מוזרים זה לכולם תחסמי תתעלמי
אנונימית
תמיד בודקת
שואל השאלה:
די אני חשבתי שמשהו לא בסדר איתי שאני חושבת ככה, אמא אני בוכה דיי תודה לכם
אני מנסה לסנן לאט לאט, לא נעים לי פתאום להעלם להם ולחסום אותם, תודה שנתתם לי לגיטימציה דיי אני אוהבת אתכם
די אני חשבתי שמשהו לא בסדר איתי שאני חושבת ככה, אמא אני בוכה דיי תודה לכם
אני מנסה לסנן לאט לאט, לא נעים לי פתאום להעלם להם ולחסום אותם, תודה שנתתם לי לגיטימציה דיי אני אוהבת אתכם
אנונימית
נראלי שרוב הבני עשרים פה הם סתם ילדים שמשקרים לגבי הגיל שלהם אז אולי כדאי שתבדקי את זה
דבר שני אם משהו מרגיש לך מוזר רמת הלגיטימיות של זה לא באמת משנה, את צריכה לדאוג שיהיה לך טוב ונעים. ככה שגם אם מישהו בגיל שלך פונה אלייך ולא נעים לך השיח איתו את יכולה להגיד לו סליחה אחי אבל לא נעים לי לדבר איתך, בהצלחה בהמשך החיים
בהצלחה בהמשך החיים!
דבר שני אם משהו מרגיש לך מוזר רמת הלגיטימיות של זה לא באמת משנה, את צריכה לדאוג שיהיה לך טוב ונעים. ככה שגם אם מישהו בגיל שלך פונה אלייך ולא נעים לך השיח איתו את יכולה להגיד לו סליחה אחי אבל לא נעים לי לדבר איתך, בהצלחה בהמשך החיים
בהצלחה בהמשך החיים!
באותו הנושא: