9 תשובות
את לא,צריך פשוט הרבה מזל גם
זה אפשרי פשוט צריך לקחת את ההערות שנותנים לך בשיעורים ברצינות
זה קל אחותי הוציאה טסט ראשון וגם אמא שלי
האדם הכי חכם שאני מכיר עשה אוטומט בטסט תשיעי, זה לא קשור לאינטליגנציה.
מבינה לליבך. הכל טוב את תעברי כמו שכולם עוברים בסוף
להתרכז רק בכביש ולתכנן מהלכים קדימה. בהצלחה בטסט!!
חח תאמיני לי גם אני במצב דומה
ולא מתייאשת
רק שאני לא ניגשתי עדיין לפנימי..
יש כאלה שהולכים להם בקלות
ויש כאלה שלא וזה באמת לא קשור לאינטליגנציה
תנסי לקחת לתשומת ליבך את ההערות שנותנים לך
בהצלחה
^^^^^^ קל זה לא
זה הרבה מזל, אני עברתי טסט חמישי למרות שאני נוהג הרבה יותר טוב מחברים שעברו ראשון, לחץ גם משפיע מאוד