10 תשובות
אמאל'ה ממש לא
לא!
לא
אבא שלי גם הולך לזה למרות שהוא לא מרוקאי, הוא אמר לי שעכשיו מימונה זה כבר חג לכולם כי גם יש לנו חברים טוניסאים שעושעם את המימונה אצלם
יפה שלי החברה שלך לא חייבת לבוא, תלכו שתיכן וזהו, עכשיו תעזבי מיד את סטיפס ותעופי מפה למימונה תעדכני איך היה לך
מימונה*

תתפרעי נו מה רע? זה לא ניצול ולא נעליים זה מימונה ומגיע לך לחגוג את החג
שואל השאלה:
חחח בסוף לא הלכתי לא היה לי כוח כבר אבל ממש תודה ^^^
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני לא יודעת היא אמרה שאם נלך אנחנו סתם ננצל את החג בשביל האוכל
אנונימית
ממש לאא אני בדימונה של דודה שלי ככה כבר שנים ואני לא מרוקאית האמת גם לא אשכנזיה... מה זה קשור אבל
זה תלוי סיטואציה
אבל להגיד את זה ככה בכלליות זה לא נכון ולא צודק.
מאמין שבכל בית מרוקאי עכשיו שחוגג יש אנשים מעדות אחרות שנמצאים וחוגגים יחד איתם.
חג שמח!