9 תשובות
כן.
כן
מצאו בk218b גזים שנוצרים רק על ידי מישהו גזים שיש בכדור הארץ שנוצרו על ידנו
הגלקסיה עצומה אני מאמינה שיש חייזרים או יצורים שחיים שם
זה לא כל כך הגיוני שרק פה יש חיים יש בהמון כוכבים אחרים תנאים דומים לכדור הארץ וגם היצורים שחיים בכדורים אחרים הם לא בני אדם הגוף שלהם בנוי בצורה אחרת זה נראלי ממש הגיוני
ברור שזה רק רמז קטן אבל עדיין עצם זה שגילו שם גזים שלא יכולים להיווצר בצורה טבעית מוכיח שיש משהו הכוכב הזה עצום אם אני לא טועה הוא פי 2 מכדור הארץ וברובו מים
בכללי הגלקסיה עצומה לפי דעתי יקח עוד עשרות שנים עד שנצליח לייצר ציוד שאשכרה יגלה חייזרים ויצורים זרים או שנאסא כבר מצאו אבל לא מפרסמים לציבור לך תדע
חד משעמית כן
זה עובדתי
כן
לא הגיוני שאנחנו ביקום ענק שרק הולך ומתרחב ורק פה יש תנאים שמאפשרים חיים