7 תשובות
תמיד ממה שנשאר בשישי שבת אוכלים בראשון ושני ואז זורקים ומכינים משהו אחר
כןן בשישי מכינים מלאא
לפעמים נשאר ליותר משבוע
אוכלים את מה שנשאר בראשון ואם נשאר הרבה אז גם בשני שלישי
כשניגמר מכינים
אבל זה לא בהכרח הם
כולם בבית יודעים לבשל אז...
אבל זה לא בהכרח הם
כולם בבית יודעים לבשל אז...
תמיד נשאר אוכל ומה שנשאר אוכלים הכל ביום ראשון
באותו הנושא: