17 תשובות
ישלחו לך משטרה
ישלחו לך משטרה לבית תשנה את השאלה
שואל השאלה:
מה משטרה?
מה משטרה?
אנונימי
כל מי שרוצה להתאבד ושואל על זה בסטיפס שולחים לו משטרה לבית
לא מתאבדים.
זאת תקופה- ותקופה תעבור.
התאבדות היא פתרון תמידי לבעיה זמנית, לא בוחרים בדרך הזאת.
בבקשה תתייעץ עם פסיכולוג ופסיכיאטר, שיעזרו לך, לא מתאבדים בגלל דבר כזה- אפילו שכל כך קשה עכשיו...
ותשנה את השאלה לפני ששולחים לך ניידת בשתיים בלילה
פרטי פתוח תמיד, כאן בשבילך
זאת תקופה- ותקופה תעבור.
התאבדות היא פתרון תמידי לבעיה זמנית, לא בוחרים בדרך הזאת.
בבקשה תתייעץ עם פסיכולוג ופסיכיאטר, שיעזרו לך, לא מתאבדים בגלל דבר כזה- אפילו שכל כך קשה עכשיו...
ותשנה את השאלה לפני ששולחים לך ניידת בשתיים בלילה
פרטי פתוח תמיד, כאן בשבילך
איך הם יודעים איפה הוא נמצא בכלל
זו תקופה והיא תעבור.
ישלחו לך משטרה תערוך את השאלה לא כדי:(
מזה פוגים
^עזבי
מישהו יכול להסביר לי? ואל תכתבו עזבי או משהו אני רוצה להבין
הוא כתב שאלה על התאבדות ואמרו לו שישלחו לו משטרה לבית אז כדאי לו לערוך אז הוא ערך את השאלה לסתם מילה ובחר באקראיות את המילה פוגים
הוא שאל אם פוגים זאת חיה
וואי תודה
מה מינוס ליטרלי עניתי לשאלה שלה יא ממורמרים
היי אנונימי יקר,
שומעת במילים שלך איך למרות שעל פניו הכל נראה טוב מבחוץ, הכאב אולי מכרסם מבפנים, מסרב להרפות, אולי כבר מתיש ולא משאיר כמעט כוח לרצות להמשיך...
לא מובן מאליו שהבאת לכאן את התחושות בכנות מהלב, יכול להיות שנדרשו לכך לא מעט כוחות. גם אם עכשיו נראה אולי שאין מוצא, נשמע שבמילים שלך נותרה גם, אפילו אם מעט, אמונה שאולי יש עוד דרך לשפר את המצב, שיכול להיות טוב יותר עבורך.
יכול להיות שיש אדם קרוב או מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו בתחושות שעולות. שיתוף כזה יכול להקל, אפילו בקצת על ההרגשה, אולי אפילו להעלות אפשרויות נוספות שלא נראו עד עכשיו.
מזמינה אותך, אם תרצה בכך, להאזין לפודקאסט שלנו, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), שכולל פרק בנושא אובדנות, ואולי יוכל לעזור קצת ולהכווין: https://sahar.org.il/podcasts/
אם תרצה לשתף עוד באנונימיות, מזמינה אותך לצ'אט או לווטסאפ שלנו. נהיה שם לאוזן קשבת לכל מה שתבחר להביא, ואולי להקל קצת את התחושות ולמצוא את הדרך יחד. אפשר להתחבר לצ'אט דרך הקישור למטה או במספר הווטסאפ: 055-9571399.
מחכים לך,
מתנדבת סה"ר.
שומעת במילים שלך איך למרות שעל פניו הכל נראה טוב מבחוץ, הכאב אולי מכרסם מבפנים, מסרב להרפות, אולי כבר מתיש ולא משאיר כמעט כוח לרצות להמשיך...
לא מובן מאליו שהבאת לכאן את התחושות בכנות מהלב, יכול להיות שנדרשו לכך לא מעט כוחות. גם אם עכשיו נראה אולי שאין מוצא, נשמע שבמילים שלך נותרה גם, אפילו אם מעט, אמונה שאולי יש עוד דרך לשפר את המצב, שיכול להיות טוב יותר עבורך.
יכול להיות שיש אדם קרוב או מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו בתחושות שעולות. שיתוף כזה יכול להקל, אפילו בקצת על ההרגשה, אולי אפילו להעלות אפשרויות נוספות שלא נראו עד עכשיו.
מזמינה אותך, אם תרצה בכך, להאזין לפודקאסט שלנו, עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), שכולל פרק בנושא אובדנות, ואולי יוכל לעזור קצת ולהכווין: https://sahar.org.il/podcasts/
אם תרצה לשתף עוד באנונימיות, מזמינה אותך לצ'אט או לווטסאפ שלנו. נהיה שם לאוזן קשבת לכל מה שתבחר להביא, ואולי להקל קצת את התחושות ולמצוא את הדרך יחד. אפשר להתחבר לצ'אט דרך הקישור למטה או במספר הווטסאפ: 055-9571399.
מחכים לך,
מתנדבת סה"ר.