3 תשובות
הודיז
אני קונה רק משיין והם באמת באיכות מעולהה ממש אם את רוצה אני אשלח לך גם
הודיס
קצת יותר יקר יש גם ארי של אמריקן איגל שהם וואו וו ו
קצת יותר יקר יש גם ארי של אמריקן איגל שהם וואו וו ו
באותו הנושא: