התחברות הרשמה

אני רוצה לתבוע את מקום העבודה שלי ואני צריכה התייעצות, זה ארוך אבל בבקשה תעזרו לי

בגיל 14 וחצי התחלתי לעבוד במלצרות במסעדה מקומית בעיר, המקום מאוד לא מקצועי, כל העובדים כמעט קטינים, משלמים בשחור, המשכורת מאחרת, לא מקבלים טיפים, מכריחים אותנו לשטוף כלים למרות שאנחנו מלצרים, ובמשמרות ארוכות אפילו לא מקבלים הפסקה. כרגע אני בת 15 וחצי ואני עדיין עובדת שם, היום זה כבר חצה את הגבול שעבדתי 8 שעות ברצף בלי לשבת פעם אחת ובלי לשתות ולאכול, כבר הייתי לקראת סוף המשמרת שלי ושאלתי אם אני יכולה לשבת והוא אמר לי לא יש עבודה, הוא הבטיח לי מקודם שהוא יזמין לי מונית כי הייתי צריכה למהר למקום כלשהו, הוא הביא לי 15 שקל אני אומרת לו שזה לא מספיק ואז הוא אומר לי תשתמשי ב20 ש''ח טיפ שהביאו לך מקודם, זה היה הטיפ היחיד שקיבלתי היום וזה טיפ שהבן אדם הביא לי ממש ביד ואמר לי זה בשבילך והוא פשוט ניצל את זה. אני חזרתי הביתה עם דמעות כואב לי כל הגוף ואני פשוט רוצה לתבוע אותם איך אני עושה את זה
17 באפריל 2025, 22:36
עבודהעצותחוקים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
האם אני יכולה לתבוע את מקום העבודה שלי?
אני יכולה לתבוע את מקום העבודה שלי על זה?
אני רוצה לתבוע את המקום שעבדתי בו בגיל 15
אני יכולה לתבוע את מקום העבודה שלי בגלל זה? על איזה חוק זה עובר?בבקשה אני צריכה עזרה דחוף!
כדאי לתבוע את מקום העבודה הקודם שלי?
אני נשארת במקום עבודה שמזלזלים בי רק למען הכסף,אני יכולה לתבוע על הזלזול?
אם נקעתי את הרגל בעבודה אני יכולה לתבוע על תאונת עבודה?
אני יכולה לתבוע את המקום עבודה על זה?
למי לפנות אם אני רוצה לתבוע את המקום עבודה שלי (העובדים שם) אם אני בת 16
ניהיה לי שבר מאמץ בכף רגל בגלל העבודה, אני יכולה לתבוע אותם?
ים המלח רוצים לתבוע את בית האח הגדול בגניבת התואר המקום הכי נמוך בארץ"