אני רוצה לתבוע את מקום העבודה שלי ואני צריכה התייעצות, זה ארוך אבל בבקשה תעזרו לי
בגיל 14 וחצי התחלתי לעבוד במלצרות במסעדה מקומית בעיר, המקום מאוד לא מקצועי, כל העובדים כמעט קטינים, משלמים בשחור, המשכורת מאחרת, לא מקבלים טיפים, מכריחים אותנו לשטוף כלים למרות שאנחנו מלצרים, ובמשמרות ארוכות אפילו לא מקבלים הפסקה. כרגע אני בת 15 וחצי ואני עדיין עובדת שם, היום זה כבר חצה את הגבול שעבדתי 8 שעות ברצף בלי לשבת פעם אחת ובלי לשתות ולאכול, כבר הייתי לקראת סוף המשמרת שלי ושאלתי אם אני יכולה לשבת והוא אמר לי לא יש עבודה, הוא הבטיח לי מקודם שהוא יזמין לי מונית כי הייתי צריכה למהר למקום כלשהו, הוא הביא לי 15 שקל אני אומרת לו שזה לא מספיק ואז הוא אומר לי תשתמשי ב20 ש''ח טיפ שהביאו לך מקודם, זה היה הטיפ היחיד שקיבלתי היום וזה טיפ שהבן אדם הביא לי ממש ביד ואמר לי זה בשבילך והוא פשוט ניצל את זה. אני חזרתי הביתה עם דמעות כואב לי כל הגוף ואני פשוט רוצה לתבוע אותם איך אני עושה את זה