28 תשובות
לדבר איתם הרבה כשאתם ביחד, ליצור איתם קשר בתוך המסגרת ואז מידי פעם להציע לצאת ביחד, להקים קבוצת ווצאפ, להתכתב ומשם לזרום
שואל השאלה:
למה אני אף פעם לא נמצא בתוך חבורה אני חברותי ותמיד נשאר לבד
למה אני אף פעם לא נמצא בתוך חבורה אני חברותי ותמיד נשאר לבד
אנונימי
שואל השאלה:
ואם לא ירצו לצאת איתי?
ואם לא ירצו לצאת איתי?
אנונימי
לפעמים האנשים שמקיפים אותך הם לא האנשים שבשבילך
שואל השאלה:
אז הבעיה לא בי? איפה למצוא אנשים שמתאימים לי?
אז הבעיה לא בי? איפה למצוא אנשים שמתאימים לי?
אנונימי
אז לא יעבוד, לפחות תדע שניסית. להקים חבורה זה קשה בטירוף אם לא כולם זורמים ישר. נגיד אצלי ממש קשה לגרום לכולם להיפגש אז אל תיקח את זה אישית
אתה בבית ספר? בן כמה
נגיד אם אתה אוהב להתאמן לך למכון ותדבר שם עם אנשים, אולי הם יתאימו לך, כאילו לפי התחביבים
שואל השאלה:
אני בכיתה יב כבר מסיים... בכיתה שלי אף אחד לא רוצה לצאת חוץ מכמה חנונים מוזרים שהם החברים שלי בלית ברירה ומביך אותי להסתובב איתם אני תכף עובר למכינה של יוצאים בשאלה ומפחד שגם שם זה יהיה ככה
אני בכיתה יב כבר מסיים... בכיתה שלי אף אחד לא רוצה לצאת חוץ מכמה חנונים מוזרים שהם החברים שלי בלית ברירה ומביך אותי להסתובב איתם אני תכף עובר למכינה של יוצאים בשאלה ומפחד שגם שם זה יהיה ככה
אנונימי
נגיד אני ממש רוצה חברים חדשים כי נמאס לי מהחברות שלי שלא זורמות איתי לכלום אז חשבתי ללכת לעבוד ולהתנדב ולהכיר שם חברים
שואל השאלה:
אני במכון שנרשמתי לשנה כולם שם זקנים ברחוב אצלנו יש רק נערים ערסים וכזה ולא נוער איכותי...
אני במכון שנרשמתי לשנה כולם שם זקנים ברחוב אצלנו יש רק נערים ערסים וכזה ולא נוער איכותי...
אנונימי
שואל השאלה:
ומצאת?
ומצאת?
אנונימי
שואל השאלה:
אגב תודה שאכפת לך ושאת עונה
אגב תודה שאכפת לך ושאת עונה
אנונימי
^^נשמע לי מה זה מוכר, זה בדיוק מה שקורה לאח שלי חח
שואל השאלה:
מה קורה לו? הוא לא מוצא גם?
מה קורה לו? הוא לא מוצא גם?
אנונימי
לא מצאתי כי עוד לא התחלתי לעבוד חח אני מחכה לחופש הגדול, עכשיו יש לי מלא בגרויות לצערי
כן הוא גם בכיתה של חננות והאנשים שם לא זורמים פשוט לא
שואל השאלה:
אהה הבנתי תודה בכל זאת אבל עזרת לי ממש
אהה הבנתי תודה בכל זאת אבל עזרת לי ממש
אנונימי
שואל השאלה:
בדיוקק!!!^^
בדיוקק!!!^^
אנונימי
פשוט אל תישאר בבית ותעשה דברים גם אם זה לבד ואם אתה הולך למכינה זה דרך ממש טובה להכיר מלא אנשים חדשים, שים בצד את מה שעברת ואל תחשוב יותר מידי
שואל השאלה:
אני סופר מפחד שזה ימשיך גם שם אני מפחד שאולי יש בי משהו דפוק...
אני סופר מפחד שזה ימשיך גם שם אני מפחד שאולי יש בי משהו דפוק...
אנונימי
זהו אתה חייב לשנות גישה ולעלות ביטחון עצמי כי בסוף אתה יכול לפגוע בסיכוי שלך לחברים אמיתיים וחבל כי הכל בראש שלך
שואל השאלה:
ואיך לעשות את זה?
ואיך לעשות את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד במסגרת מה הלאה?
נגיד במסגרת מה הלאה?
אנונימי
עבודה לימודים או דרך תחביבים נגיד מכון
זה קשה אם אתה לא באיזה מסגרת
סרטוני יוטיוב, יש קורסים, יש כל מיני זומים בחינם על ביטחון עצמי, זה מה שעזר לי
היי עם אתה רוצה אתה יכול לדבר איתי
אנונימי