4 תשובות
אי אפשר ללמוד נהיגה בלי תאוריה..
תסתכלי במשוב בציוני בגרות, אם כתוב 8 אז עברת ותוכלי להתחיל שיעורים
תסתכלי במשוב בציוני בגרות, אם כתוב 8 אז עברת ותוכלי להתחיל שיעורים
שואל השאלה:
??
אפשר, פשוט לטסט חייב תיאוריה
מלא ילדים מהכיתה שלי עשו
??
אפשר, פשוט לטסט חייב תיאוריה
מלא ילדים מהכיתה שלי עשו
אנונימית
את יכולה לראות בפורטל תלמידים
בגוגל בציוני בגרות
וגם אפשר לראות במושב
שם זה 8 עובר
9 - לא עובר
בגוגל בציוני בגרות
וגם אפשר לראות במושב
שם זה 8 עובר
9 - לא עובר
לא חייב תאוריה כדי להתחיל שיעורי נהיגה אפשר גם לפני, אבל כדי לגשת לטסט חייב תאוריה.
באותו הנושא: