4 תשובות
אי אפשר ללמוד נהיגה בלי תאוריה..
תסתכלי במשוב בציוני בגרות, אם כתוב 8 אז עברת ותוכלי להתחיל שיעורים
שואל השאלה:
??
אפשר, פשוט לטסט חייב תיאוריה
מלא ילדים מהכיתה שלי עשו
אנונימית
את יכולה לראות בפורטל תלמידים
בגוגל בציוני בגרות
וגם אפשר לראות במושב
שם זה 8 עובר
9 - לא עובר
לא חייב תאוריה כדי להתחיל שיעורי נהיגה אפשר גם לפני, אבל כדי לגשת לטסט חייב תאוריה.