4 תשובות
הכל בסדר את קטנה ושברירית גם בלי שבנים יעשו לך לייק
אנונימית
בקטע טוב
אנונימית
3/5לא הרבה כזה אני בקושי מדברת עם בנים יותר בנות נותנת לי לייק והרוב זה חברות וגם כאלה שאני לא מכירה שסתם מםרגנות
שואל השאלה:
אוף עשו לי רק 2 בנים
אוף עשו לי רק 2 בנים
אנונימית
באותו הנושא: