9 תשובות
אוקיי אחי ריל גנגסטנר שלך
שואל השאלה:
בכנות סתם מצאתי את האדיט הזה וחשבתי שהוא מגניב אז רציתי להראות אותו
אנונימי
אבל כאילו ברור שאנימה זה לכל הגילאים וזה פשוט תלוי בתכנים
שואל השאלה:
יש ויש, וזה שמשהו למבוגרים גם לא מגדיר את האיכות, אני לא ממש צופה אנימה אלא אם כן אני מוצא משהו ממש ממש איכותי כמו ברזרק
אנונימי
אנימה ואנימציה בכללי זה לא תמיד לילדים
יש אנשים שמשום מה חושבים שכן כי "אם זה מצוייר אז זה אוטומטית ילדותי"
זה לא
הם לא מבינים שלילדים או לא, זה תלוי בתוכן בסדרה
אבל ברזרק זו חרא אנימה
שואל השאלה:
^ברזרק 2016 חרא אנימה, ברזרק 1997 זהב טהור
והמנגה בכלל
אנונימי
שתיהן חרא שמבזה את המנגה
המנגה טיל
שואל השאלה:
^למה מבזה?
לדעתי חוץ מהפרק הראשון שהיה קצת אוף הכל היה מצוין
אנונימי