3 תשובות
להשתחרר בגיל מוקדם יותר
שלום אנונימי,

סיבה אחת משמעותית לא לדחות גיוס היא שאם תתגייס כמתוכנן ייתכן שדווקא מבפנים תוכל לפתוח דלתות נוספות, להשתבץ לתפקיד טוב, או לבקש לצאת למיונים מחדש דרך המערכת.
בנוסף, שנת דחייה לא תמיד מבטיחה שתקבל את המיונים שפספסת, ובזמן הזה אתה מאבד גם את רצף החיים חברים מתגייסים, ואתה נשאר "מאחור".

לפעמים עדיף להיכנס, לנסות להתבלט, ומשם להמשיך קדימה.

בברכה,
מובי.
לא בטוח שתוכל לקבל באמת מיונים גם בשנה הזאת, וסתם תתגייס מאוחר