19 תשובות
לכו קיבינימט
אני נהוראי
שואל השאלה:
^3 אני בוכה זה בדיוק מה שחשבתי
שואל השאלה:
^ נהוראי ופתח תקווה
למה ככה יא גזענים
נהוראי זה שם יפה
שואל השאלה:
^אני צורחת עשו לך שם רע מסכן
מה הבעיה בשם שלי
שואל השאלה:
^לכל השבורים קוראים נהוראי
שואל השאלה:
מחילה אם אתה לא כזה
אני לא שבור בשיט
שואל השאלה:
^נהוראי הכל בציניות הכל בסדר;)
פרדס חנה
עידו
אנונימית
בסדר אני לא רגשן בכלל אני גם לוקח בצחוק^^
פתח תקווה
פתח תקווה ולידור או נהוראי
אנונימית
קריות ,איתי