5 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שכל אחת גרה בחור אחר
אנונימית
תבחרו פארק נידח ותהיו בו הכי כיף זה להיות במקום חדש
מסעדה, לשבת בחוץ ליד בית של מישהי
וואי לכו לפארק קרוב לבית הכי כיף זה בערב פשוט חיים
באולינג מסעדה