13 תשובות
תאיימי עליו שאת תתקשרי למשטרה ותחסמי
לחסום מכל מקום
אם הוא ממשיך תאיימי ב.מ.וו הרחקה או תלונה במשטרה
תישארי רגועה וזה יהיה פחות מפחיד
תחסמי בטלגרם
לאיים איזה אובסס
צוו *
שואל השאלה:
הקטע שזה גם במרווחים של כמה חודשים כל הודעה והוא כותב לי כל פעם את אותן ההודעות:
"בואי נפתח דף חדש"
"מצטער על הכל"
"את חסרה לי"
הוא כאילו לא מודע לזה שחסמתי אותו
אנונימית
תדווחי על הטרדה אימא
מה לעזאזל
שואל השאלה:
נראה לי הוא לא מאובחן או משהו
אנונימית
אני אומרת ברצינות אם את מרגישה לא בטוחה תתקשרי למשטרה ותשלחי לו איום לתביעה או תלונה זה יכול לחסוך לך הרבה כאב ראש
שואל השאלה:
אני כותבת לן בטלגרם ככה וחוסמת אותו:
"אחי, בכמה אפליקציות אני עוד צריכה לחסום אותך כדי שתפסיק לכתוב לי. מה לא ברור בזה שאני לא מעוניינת בשום קשר איתך יהזוי.
למקרה שאתה לא מבין-
חסימה=לא רוצה קשר אליך
עכשיו הזדמנות אחרונה שלך להבין או שאני פונה למשטרה, המשך חג שמח ביי."
אנונימית
תגידי לו שאם הוא שולח לך עוד הודעה אחת את מדווחת למשטרה
חח הכל טוב קרה לי עם האקס שלא הבין שאני רוצה להיפרד ולא לשמוע ממנו.
פשוט עכשיו בטלגרם תרשמי לו שישחרר אותך את כבר חסמת אותו ושירגע מהר
אם זה לא עובד תגידי לו שאת תאלצי לדווח על הטרדה.
בהצלחה