4 תשובות
אל תראי. פשוט אל זה מזעזע
לאדע
למה שתראי את זה אני מדווח
ימבה בוסות בשכונה, בתיכון קראו לי רביד או נצי תלוי במצב בצבא אמרו לי פלוטניק וואלק אתה תהיה כוגב
באותו הנושא: