2 תשובות
את עוצרת בקו העצירה ומתקדמת לאט

אם את צריכה לעצור כדי לתת זכות קדימה אז מן הסתם שלעצור

אם לא אז אין סיבה
כן, כל פעם קצת עד שהשדה ראיה מתפנה וכשאין רכבים מתקדמים בזריזות