10 תשובות
אם זה לא בנאדם נכה אני אשפוט אותו
תלוי מה הנסיבות
אנשים לא יגידו מהן הנסיבות^
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על אנשים עם נכות שאי אפשר לראות, לדוג אילמים, הלומי קרב וכו^
אני לא ישר אשפוט אם אני אראה אנשים עם פתור לתור כי אני לא יודע באמת מה יש להם אז מעדיף שלא לשפוט
אבל אני כן מכיר כמה אנשים עם פתור לתור שהם לא באמת צריכים אותו אז אותם אני כן שופט
אנונימי
לא כל הנכות אפשר לראות בעיניים יש נכות שהיא באיברים שלא רואים.
אי אפשר לשפוט אף אחד
מה שכן יש כאלה שייקחו למשפחה שלהם את הפטור
אנונימית
לי יש פטור מתור כי יש לי נכות בלתי נראת
השתמשתי בפטור רק פעמיים בשש שנים. לא בגלל שאני לא צריכה, אלא כי אני כל פעם מחדש מפחדת בטירוף מתגובות של אנשים (בשתי הפעמים אנשים צעקו עליי) אז אני פשוט סובלת ומשלמת מחירים על זה שאני מחכה את התור

לפי דעתי זאת חוצפה להגיד ש"אני אשפוט אם הוא לא באמת נכה" או "תלוי מה הסיבות" - אתם לא יכולים לדעת אם בן אדם נכה רק לפי המראה החיצוני שלו, ואף אחד לא חייב לכם את ההיסטוריה הרפואית שלו.
הביטוח הלאומי לא מחלק את זה סתם לכל אחד, אם האדם קיבל את זה אז הוא הוכיח שהוא צריך, וזה לא תהליך פשוט.

ותדעו שלכבד פטור מתור זאת חובה לפי החוק ולא משהו שעושים לפי הרצון הטוב שלכם
אנונימית
זה מעצבן אבל אין לנו מה לעשות עם זה
ידוע שיש ישראלים שיפוטיים וכאלה שמעצבן אותם שיש אנשים עם פטור כי הם מדלגים בתור.
אנונימית