4 תשובות
^^זה גם נכון..
אם כזה מפריע לכם אפשר לעבור למושב האחורי
אבל מסתדרים בדרך כלל
אבל מסתדרים בדרך כלל
תלוי באוטו אם יש לו רווח גדול.
ולא, מקסימום רוכנים קצת ותנשקים הכל טוב.
ולא, מקסימום רוכנים קצת ותנשקים הכל טוב.
הוא יגיד לך צ'וצה בואי אחורה יש לי משהו להראות לך
באותו הנושא: