5 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לנו שנקבל נשק ברגע שנחזור
אנונימי
שואל השאלה:
תסביכים^
זה מוקדם מידי לדעתך למרות שכבר החתימו אותנו על טופס יציאה עם נשק הביתה?
אנונימי
אתה לא תצא עם נשק לפני ההשבעה.
זה הנוהל הקבוע בכל צהל.
זה עוד מוקדם לקבל נשק בשבילך
ממש לא ביציאה הבאה, מניחה שאתה עושה 12- 2 או שתצא גג עוד שלושה שבועות,
זה עוד מוקדם מידי.