2 תשובות
הן לא התפרקו רשמית. הן עדיין להקה.
אבל כרגע כל אחת יותר מפוקסת על הסולו שלה
הם חוזרות ביוני. עם קמבאק וסיבוב הופעות עולמי. כולם כבר אישרו את החזרה ואמרו שהן כבר כמה בימים באולפן.