4 תשובות
זה החיסרון של אייפון..
טליה
מביך נשמה תתקפל
אין שום קשר בין התשובות לשאלה, ואין לאייפון שום חיסרון בזיהוי רשתות!
הפיתרון הוא פשוט - יש לגשת להגדרות> כללי> איפוס (נמצא למטה) > אפס הגדרות רשת.
במידה וזה אינו עוזר - אז כבר מדובר בתקלת חומרה ולא בתוכנה של האייפון.
יתכן שמדובר בכניסה שמחייבת הסכמה לתנאים וצריך שייפתח עמוד הסכמה לשם כך.

היכנס ל"הגדרות" ובחר את safari. בשורה השלישית יש "פתח קישורים" - היכנס לזה ובחר את "עמוד חדש".

במקרים רבים זו הבעיה והפתרון עובד כמו קסם.
מערכת סטיפס
באותו הנושא: