תשובה אחת
העצה הכי טובה היא
שתשחק עם חבר שלך פסים (למרות הפדיחות) ולפעמים תמסור בימין ולפעמים תמסור בשמאל וכך תתרגל לבעוט גם בימין וגם בשמאל...