20 תשובות
בכללי גם אףאחד לא הבן אדם הכי נחמד והכי זה, כנראה זה צד מסוים שלהם
שואל השאלה:
^^ דיי אין לי כוח כבר אני תמיד נדפקת עם אנשים רכלנים שמעבירים עלי ביקורת כל שנייה אין לי כוח
^^ דיי אין לי כוח כבר אני תמיד נדפקת עם אנשים רכלנים שמעבירים עלי ביקורת כל שנייה אין לי כוח
אנונימית
באלי חותמת של רובלוקס
אנונימית
רני בטוחה שבסוף את תמצאי תאנשים הטובים באצת, את יכולה להכיר חברים באינסטגרם או משהו כזה, לשנות מקום אם נגיד הכרת אותם מהביתספר רק
בגלל זה צריך רק כמה חברים בודדים שהם נאמנים וזהו, זה הכי טוב.
אנונימי
יש מלא אנשים מדהימים
פשוט לפעמים אנחנו נתקלים באלו הדווקא לא נחמדים
אבל זה לא אומר שלא קיימים אנשים טובים
תאמיני לי יש בשפע
פשוט לפעמים אנחנו נתקלים באלו הדווקא לא נחמדים
אבל זה לא אומר שלא קיימים אנשים טובים
תאמיני לי יש בשפע
אנונימית
לא יודע
שואל השאלה:
^^ הקטע ההוא שזה חברים ממש חדשים שלי כי לא הלך לי טוב חברתית במקיף הקודם שלי וגיליתי ממזמן שהם חושבים עלי דברים רעים למרות שהם לא מכירים כלום על החיים האישיים שלי ומה עברתי
^^ הקטע ההוא שזה חברים ממש חדשים שלי כי לא הלך לי טוב חברתית במקיף הקודם שלי וגיליתי ממזמן שהם חושבים עלי דברים רעים למרות שהם לא מכירים כלום על החיים האישיים שלי ומה עברתי
אנונימית
כן תאמת שכן
אני נחמדה בואו דברו איתיי
אני נחמדה בואו דברו איתיי
מצטער, אבל העולם מלא בזבל, וצריך לדעת לסנן אותו כדי למצוא את הזהב, הזהב הזה קיים, אבל בפנים עם כל הטינופת
לא חסרים דושבאגים היום...
היתרון בזה זה שאפשר לזהות אנשים שלא משתייכים אליהם ושאנחנו אלה בשביל אלה בקטע הזה
היתרון בזה זה שאפשר לזהות אנשים שלא משתייכים אליהם ושאנחנו אלה בשביל אלה בקטע הזה
זה הדור, אנשים כבר בלי ערכים ברמה
כי כולם חארות ומי שלא חרא לא שורד
למה ככה? את אומרת שאני לא אשרוד?
תנסה אבל זה מאוד קשה ומתסכל אני אומרת לך מחוויה אישית
יודע זה החיים שלי
כי אין אמון
אנונימית
כןן דיי
כולם כאלה מגעילים
איכס אנשים
כולם כאלה מגעילים
איכס אנשים
בסוף אתה תמצא תאנשים האמיתיים והנחמדים, בכל דור יש , זה פשוט סוג כזה של אנשים
כן זה עצוב
באותו הנושא: