12 תשובות
מה המטרה שלך בדיוק ואיך את משתמשת בו - זה כמו שתשאלי אם ללמוד דרך המחשב זה יתרון או חיסרון
יש לזה את היתרונות והחיסרנות שלו(אני יודע שאני נשמע עכשיו כמו צ'אט ג'יפיטי אבל מה לעשות זו האמת)
גם וגם
לא צריך להתאמץ שזה גם טוב וגם רע
שואל השאלה:
תחשוב שבמקום ללמוד שעות על חומר ולזכור אתה פשוט אומר לצאט גיפיטי לעשות לך הכל וככה אתה לא לומד כלום ומצליח על פני שום דבר עצמי^^
אנונימית
זה היה הטקסט שלי במבחן בלשון
יתרון חד משמעית
תחשוב שבמקום ללמוד שעות על חומר ולזכור אתה פשוט אומר לצאט גיפיטי לעשות לך הכל וככה אתה לא לומד כלום ומצליח על פני שום דבר עצמי^^
אבל אם היית משקיע את אותו זמן בלהיעזר בו להבין נושא ולפתח שיטות זכירה
האתיקת של התלמיד תקבע את זה
חיסרון
אתה לא לומד טוב אם אתה משתמש בו
זה חיסרון, כי אתה לא באמת עושה את העבודות נגיד ורק הוא עושה או מעתיק בדברים מסוימם, אבל בכללי לא שלמישהו יש כוח, מה שכן אתה פחות לומד קצת
איך הוא יכול להיות חיסרון?
יתרון חד משמעית לציונים אבל חיסרון ללמידה