12 תשובות
כןן ואו רציתי לשאול גם
אנונימית
^^ די אני בוכהה
יש לי על זמר עם זה עוזר...וואו אני ממש מאוהבת בו
אצלי זה על ג'נה אורטגה
לא צוחקת אני אובססיבית אליה ברמה אחרת כבר
אני יודעת שהיא נגדנו אתם לא צריכים להגיד לי
לא צוחקת אני אובססיבית אליה ברמה אחרת כבר
אני יודעת שהיא נגדנו אתם לא צריכים להגיד לי
אנונימית
חח כןן זה קרה לי אימוגי בוכה
הצורה היחידה להתמודד עם זה זה לתת לזמן לעשות את שלו, אין פתרון קסם או משהו
הצורה היחידה להתמודד עם זה זה לתת לזמן לעשות את שלו, אין פתרון קסם או משהו
כן בפריט מהשלדג
ועדיין קשה לי נפשית אני משתדלת לשרוד
ועדיין קשה לי נפשית אני משתדלת לשרוד
רק כשהייתי קטנה
כן על פיונה משרק
פשוט חיכיתי שזה יעבור❤❤
פשוט חיכיתי שזה יעבור❤❤
ג'יימי פרייזר
הפסקתי לראות בעונה 5 כי נהיה משעמם
הפסקתי לראות בעונה 5 כי נהיה משעמם
ניק מאשמתי
^ ואוו כן
מהגרסה של ללונדון?
מהגרסה של ללונדון?