23 תשובות
אני אלרגית לאנטיביוטיקה
אני שמאלית
ונולדתי פג :,)
ומתרומת ביצית מסתבר
שיש לי סטיפס
שהתגיירתי
אנונימית
יש לי פוביה מכפתורים
אני יכול לכתוב בשתי הידיים
אה ואני שמאלית
אם אני בולע כדור אופטלגין אני מת 90 אחוז
שואל השאלה:
^מגניב אמאלה
^^חחח בטעות אל תדאגי כל מי שלא אנונימי מקבל פרח ומי שאנונימי ולא מקבל פרח זה לא אישי
אנונימית
יש לי פוביה ממראות
^ נראלי זה ממה שנמצא במראה
אווהה מהה חחח^
(ואין לי רעיון לעובדה מוזרה)
^^כןכן כשהייתי קטנה הייתי אובססיבית לסיפורי אימה וקצת נדפק לי המוח כנראה
צחוקיםם
^^ יאי בסוף צדקתי
אני לא עולה במעליות אלא אם אין ברירה
הייתי בטקוואנדו וקראטה עד הקורונה אז אני כן זוכרת איך לריב מכות
^^ כןן
מה מסמלים הכן והבהחלט שלכם?
מצטרפים, לעלות במעלית זה סיוט
הוו סוף סוף אנשים נורמלים
^שווראמה בפיתה
יאא גם אני אלרגית לאנטיביוטיקה!!