3 תשובות
שואל השאלה:
^ אני מעוניין בלעשות את זה, לפי מה שקראתי זה קשוח יותר ממה שלומדים בבר אילן נגיד אבל אפשר לסיים מהר יותר...
לא שווה !
אנונימית
מהר יותר אבל קשה יותר בהרבה
אם שעות השינה שלך והחיים החברתיים שלך חשובים לך אזי לא לעשות את זה