13 תשובות
שואל השאלה:
^^^וואלה? הכוונה אם יהיה לי חם
אנונימית
קחי ג'קט
לא זה קריר
לא חייב שום דבר
תלבשי מה שאת חושבת שיהיה לך נעים
20 זה קצת קריר.
שימי ג'קט
לא חייב כלום
וזה גם לא כזה חם
את יכולה ללבוש קצר וארוך מתי שבא לך
אין עניין של חייב לא חייב.

תעשי מה שמרגיש לך
שואל השאלה:
אני יודעת שאני יכולה ללבוש מה שבא לי התכוונתי שאם חייב קצר לא בכוונה של אני חייבת אלא לפי המזג אוויר,כי לא ידעתי אם זה ממש חם או לא
אנונימית
20 מעלות זה נעים כזה
אפשר גם וגם
שואל השאלה:
כן שמתי לב אחריי שיצאתי זה היה בסדר לשניהם
אנונימית
תקחי ג'קט
אף אחד לא מכריח אותך ללבוש משהו תשימי מה שבאלך
מכנס ארוך, חולצה קצרה.