13 תשובות
שואל השאלה:
^^^וואלה? הכוונה אם יהיה לי חם
^^^וואלה? הכוונה אם יהיה לי חם
אנונימית
קחי ג'קט
לא זה קריר
לא חייב שום דבר
תלבשי מה שאת חושבת שיהיה לך נעים
תלבשי מה שאת חושבת שיהיה לך נעים
20 זה קצת קריר.
שימי ג'קט
שימי ג'קט
לא חייב כלום
וזה גם לא כזה חם
וזה גם לא כזה חם
את יכולה ללבוש קצר וארוך מתי שבא לך
אין עניין של חייב לא חייב.
תעשי מה שמרגיש לך
אין עניין של חייב לא חייב.
תעשי מה שמרגיש לך
שואל השאלה:
אני יודעת שאני יכולה ללבוש מה שבא לי התכוונתי שאם חייב קצר לא בכוונה של אני חייבת אלא לפי המזג אוויר,כי לא ידעתי אם זה ממש חם או לא
אני יודעת שאני יכולה ללבוש מה שבא לי התכוונתי שאם חייב קצר לא בכוונה של אני חייבת אלא לפי המזג אוויר,כי לא ידעתי אם זה ממש חם או לא
אנונימית
20 מעלות זה נעים כזה
אפשר גם וגם
אפשר גם וגם
שואל השאלה:
כן שמתי לב אחריי שיצאתי זה היה בסדר לשניהם
כן שמתי לב אחריי שיצאתי זה היה בסדר לשניהם
אנונימית
תקחי ג'קט
אף אחד לא מכריח אותך ללבוש משהו תשימי מה שבאלך
מכנס ארוך, חולצה קצרה.
באותו הנושא: