מJon או Conner בלי האחרים (כמו קלארק וכו) ובקטע של מי אתם מעדיפים, לא מי עושה עבודה יותר טובה או חזק יותר (כי תכלס גון חזק יותר מקונר) אני אשיתי מעדיף את קונר (בלי קשר לזה שאני שונא את גון) הוא שיבוט של לקס וקלארק והוא דמות הרבה יותר מעניינת ועמוקה מגון, שהוא יותר סתם חוזק ושטחי (יחסית) יש לו רקע וסיפור הרבה יותר עמוק, מעניין וכו, והוא לא סתם הבן של לואיס וסופרמן הוא כאילו מנסה למצוא את המקום שלו וכל זה