11 תשובות
מחברת את שניהם ומחלקת אותם בשתיים
75 ועוד 25 חלקי 2 סתם אין לי מושג
אם יש לך רק שני ערכים- כמו במקרה הזה: 25 ו75 החציון הוא פשוט הממוצע שלהם, כי אין ערך אמצעי אחד ברור
החציון יהיה 50
החציון יהיה 50
שואל השאלה:
אבל זה לממוצע, לא?
זו השאלה- השכר של עובדים במפעל הוא לפי שתי דרגות: דרגת שכר נמוכה ודרגת שכר גבוהה.
השכר של 25 מן העובדים במפעל הוא לפי הדרגה הנמוכה והשכר של 75 מן העובדים במפעל הוא לפי הדרגה הגבוהה.
השכר לשעה בדרגה הגבוהה גדול ב־ 16 שקלים מן השכר לשעה בדרגה הנמוכה. השכר הממוצע במפעל הוא 64 שקלים לשעה.
מצאתי שהשכר לדרגה הנמוכה הוא 56, שהשכר לדרגה הגבוהה הוא 72 ושהשכר השכיח הוא 72 (בגלל שיש הכי הרבה ממנו)
אבל זה לממוצע, לא?
זו השאלה- השכר של עובדים במפעל הוא לפי שתי דרגות: דרגת שכר נמוכה ודרגת שכר גבוהה.
השכר של 25 מן העובדים במפעל הוא לפי הדרגה הנמוכה והשכר של 75 מן העובדים במפעל הוא לפי הדרגה הגבוהה.
השכר לשעה בדרגה הגבוהה גדול ב־ 16 שקלים מן השכר לשעה בדרגה הנמוכה. השכר הממוצע במפעל הוא 64 שקלים לשעה.
מצאתי שהשכר לדרגה הנמוכה הוא 56, שהשכר לדרגה הגבוהה הוא 72 ושהשכר השכיח הוא 72 (בגלל שיש הכי הרבה ממנו)
אנונימית
אם יש לך כמה משתנים את לוקחת את המשתנה הכי גדול והמשתנה הכי קטן ומחברת אותם ואז מחלקת ב2 וכמובן בחיים לא לסמוך על אנשים עם מתמטיקה ב2 וחצי בלילה
החציון זה 68
אז 56 ועוד 72 חלקי 2 זה החציון
שואל השאלה:
יצא לי 64 שעשיתי (72+56):2
יצא לי 64 שעשיתי (72+56):2
אנונימית
אדם פשוט מרוויח 52. אדם מדרגה בחירה מרוויח 16 שקל יותר שזה 68. השכר החציוני הוא כמה האדם האמצעי מרוויח ובגלל שאם נסדר מהנמוך לגבוהה את הכסף האמצעי ירוויח 68 אז השכר החציוני הוא 68
^^אז כן
זו התשובה
זו התשובה
שואל השאלה:
שחישבתי את השכר הגבוה יצא לי 72. החסרתי 16 כדי למצוא את השכר הנמוך ויצא לי 56
שחישבתי את השכר הגבוה יצא לי 72. החסרתי 16 כדי למצוא את השכר הנמוך ויצא לי 56
אנונימית
באותו הנושא: