היי הייתי צריכה לעלות לבסיס אבל קרה מצב אתמול שהתעלפתי בדרך אז שלחו אותי למיון והוא הביא לי 3 ג
עכשיו, אני תצפתנית ואין לנו תקן של בנות מה שאומר שמישהי צריכה למשוך ואמרתי לפיקוד שאני לא מוכנה שזה יקרה וזה ושאני עולה לבסיס וברביעי אין לי אישור לעלות והבנות של הסבב השני יוצאת עכשיו לרגילה ואם מישהי מושכת עליי היא לא תצא לליל סדר מה אני עושה
בודקים לי לגבי לעלות בחמישי אבל זה הרופאת יחידה הזאת שבאה פעם באף פעם לבסיס