התחברות הרשמה

הייתי במיון וקיבלתי גימלים

היי
הייתי צריכה לעלות
לבסיס אבל קרה מצב אתמול שהתעלפתי בדרך אז שלחו אותי למיון והוא הביא לי 3 ג

עכשיו, אני תצפתנית ואין לנו תקן של בנות מה שאומר שמישהי צריכה למשוך ואמרתי לפיקוד שאני לא מוכנה שזה יקרה וזה ושאני עולה לבסיס
וברביעי אין לי אישור לעלות
והבנות של הסבב השני יוצאת עכשיו לרגילה ואם מישהי מושכת עליי היא לא תצא לליל סדר
מה אני עושה

בודקים לי לגבי לעלות בחמישי אבל זה הרופאת יחידה הזאת שבאה פעם באף פעם לבסיס
9 באפריל 2025, 00:19
חייליםגימליםהוצאת גימלים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם הייתי במיון וקיבלתי 7 גימלים, הם מתחילים להיספר מהיום שקיבלתי אותם או מיום אחד אחרי?
הייתי במיון וקיבלתי גימלים עד להיום ומחר צריך לחזור כבר לצבא, מה לומר לרופא בביקור רופא בשביל גימלים עד הסופ"ש?
הייתי בביקור רופא וקיבלתי עוד גימלים בנוסף לאחד שהיה לי היום
קיבלתי גימלים בלפנות בוקר של שישי אבל נכנסתי לביקור רופא בערב של חמישי וקיבלתי שתי גימלים
הייתי במיון וקיבלתי ימי מחלה והמפקד שלי אומר שזה לא גימלים
צריך לבקש מהרופא במיון גימלים או שהוא נותן אוטומטית ?
הייתי בשבת בערב בביקור רופא וקיבלתי 3 גימלים אני יכולה לקבל עוד(פירוט למטה)
הלכתי לביקור רופא )צבא( וקיבלתי הפנייה למיון, זה נחשב גימלים?
הייתי בבסיס ביום שני וקיבלתי בשעה 13:30 , 4 ימי גימלים
אם קיבלתי 4 גימלים ממיון שבוע שעבר, אני יכולה ללכת לביקור רופא ויכולים לתת לי גימלים?
האם אפשר לסרב לקבל גימלים במיון?