התחברות
הרשמה
נחמש או יותר מידי קללות? -
קישור מצורף
7 באוגוסט 2013, 17:08
קללות
מילים
חיזור
אהבה
הורים
אנשים
3 תשובות
אייכס...
♥
♥אני יפה אמא יפה ולאבא יש מזל♥
אני אהבתי את השיר שלהם "מי זה הבחור הסקסי הזה?" ו "את צריכה גבר שמן עם משקפיים"כי הם היו מצחיקים. זה ממש לא אהבתי
א
אני האיכות אתם הסביבה (;
נחמש זה לא
א
אני האיכות אתם הסביבה (;