11 תשובות
^^ממ ומעלה דורש קצונה.
הדפר המינימלי לקצונה הוא 60 אם אני זוכר נכון.
אני הייתי עם דפ"ר 40 וניסיתי לצאת לקצונה..לא הייתה בעיה עם הדפ"ר הזה.
מה שעצר אותי אישית זה מתא"ם הקצונה שלי שהיה 0.
^לפי אתר צהל צריך 60.
יכול להיות שזה פשוט החישוב שלהם.
אתר צהל לא רלוונטי, מה שקובע בסוף זה מה שבשטח.
מנסיוני האישי 40 זה מספיק.
אני רק מחדד שכך או כך זה משהו שדורש המלצות וכו' - ככה שגם אם צריך 60, המלצה מספיק טובה כנראה יכולה לעקוף את זה (כמו במקרה שלי).
אין לי המלצה לתפקידים קרביים טובים, אבל לגבי קצונה - הדפ"ר הוא בסדר אבל הוא פחות חשוב.
יש משהו שנקרא מתאם קצונה - ציון בין 0 ל 2, אם את 0 לא משנה מה קצינה את לא תהיי.
ולגבי מפקדת זה יותר עניין של כשרון ושירצו לתת לך תפקיד כזה.
פיקוד רגיל - אין דרישות מיוחדות..
בשביל להיות נגדת - אין דרישות מיוחדות
ובשביל להיות קצינה - לא אמורה להיות לך בעיה.(מבחינת נתונים לפי הנתונים שהצגת)
לקרבי בדרך כלל לא צריך דפר גבוה
אפשר כמעט כל תקפיד בקרבי חוץ מטייס ויחידות קומנדו
שואל השאלה:
בשביל קצונה כמה ? , מפקדת אני יכולה להתקדם למ"פ וכאלה? ואני בת איזה קרבי אני יכולה
קצינה את לא תהיי.
מפקדת את יכולה להיות.
תפקידי לוחמה לא תלויים בדפר למעט קומנדו וטייס.
שואל השאלה:
אז כל סוגי הפיקוד אני יכולה ועם המלצות ויום המאה אני יכולה עם הדפר 40