6 תשובות
שואל השאלה:
כןן תודהה
ואין על מה להצטער כבר זה שאת יודעת לנגן משהו בכינור זה נדיר זה כלי מאוד קשה לנגינה
חחח כבר שולחת
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
אני עדיין לא ברמה של לנגן סתם שירים סליחה
אבל אני מכירה פה משתמשת אחרת שמנגנת 4 שנים, רוצה אני אשלח לך בפרטי את המשתמש שלה?
שואל השאלה:
כן
אם תצליחי את יכולה בבקשהה לנגן לי i like me better?
ממש אשמח אם כן ואם תרצי אפשר בפרטי
לומדת, נחשב?