6 תשובות
שואל השאלה:
כןן תודהה
ואין על מה להצטער כבר זה שאת יודעת לנגן משהו בכינור זה נדיר זה כלי מאוד קשה לנגינה
כןן תודהה
ואין על מה להצטער כבר זה שאת יודעת לנגן משהו בכינור זה נדיר זה כלי מאוד קשה לנגינה
חחח כבר שולחת
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
אני עדיין לא ברמה של לנגן סתם שירים סליחה
אבל אני מכירה פה משתמשת אחרת שמנגנת 4 שנים, רוצה אני אשלח לך בפרטי את המשתמש שלה?
אבל אני מכירה פה משתמשת אחרת שמנגנת 4 שנים, רוצה אני אשלח לך בפרטי את המשתמש שלה?
שואל השאלה:
כן
אם תצליחי את יכולה בבקשהה לנגן לי i like me better?
ממש אשמח אם כן ואם תרצי אפשר בפרטי
כן
אם תצליחי את יכולה בבקשהה לנגן לי i like me better?
ממש אשמח אם כן ואם תרצי אפשר בפרטי
לומדת, נחשב?
באותו הנושא: