18 תשובות
גם תקופה שזה לא ממש אופציה להיןת עם גבר ככה וגם זה לדעתי לא היה אהבה מהצד שלו
הוא לא היה אמור להישאר באיטליה והקשר שלו עם אליו לא היה לו מספיק חשוב בשביל להישאר
אנונימית
נכון גם אם אני לא טועה הוא לא יכל לצאת מהארון ^
אנונימית
אפילו אפשר להגיד שזה ניצול כן אליו רצה את הקשר הזה אבל גם יש פאר גיליים ולא הייתה להם תקשורת כלכך וואי איך התחלתי לבכות בשיחת טלפון שהוא הודיע לו שהוא מתחתן
שואל השאלה:
טוב באסה אליו היה נראה שבור גם אחרי יותר משנתיים
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן אני לא בוכה בסרטים אף פעם והפעם הזלתי דמעה
אנונימי
אוף ממש עצוב ואגב יש לי פוסטר של הסרט וכתבתי על הקיר is it better to speak or die?
אם אהבת כנראה שתאהב גם את הר ברוקק למרות שזה לא היה רומנטי בכלל
שואל השאלה:
^^מוזר שאת אומרת את זה כי במונולוג של אבא של אליו הוא אומר "כי אני הייתי אני ואתה היית אתה" ויש לי לוח עם המשפט הזה בבית
אנונימי
הר ברוקבק*
יואוו
שואל השאלה:
^^אני אראה מחר (:
אנונימי
שואל השאלה:
אגב יש לך טעם נדיר במוזיקה
אנונימי
אבל קרא לי בשמך עדיין מהמועדיפים שלי
יואוו תודה!!
שואל השאלה:
אבל הוא כן אהב אותו, הוא יכל להשאר באיטליה ובחר לחזור בכל זאת ולהתחתן עם מישהי אחרת
אנונימי
הוא לא באמת אהב אותו ובסוף חזר להתחתן עם מישהי
כי הוא היה אמור לחזור הוא לא בא לגור באיטליה, אני לא זוכרת מה הסיבה שהוא בא לאיטליה מראש אבל הוא בא מסיבה מסוימת להישאר לפרק זמן מסוים ולחזור
אנונימית