11 תשובות
אם את עדיין צריכה אני פה בשבילך:)
שואל השאלה:
אה וגם הייתן מתארות את עצמכן כבוגרות?
אנונימית
תדברי איתי סמכי עליי אני יעזור לך בכל מה שאת רוצה ואני לא אספר על זה לאף אחד וגם יש לי ניסיון
מתחילה להגיב פה על דברים כדי לקבל פרחים אז מקווה שאצליח לענות לך עוד היום סליחהה
ראיתי ששלחת הודעה בפרטי אבל אין לי מספיק פרחים לענות אני חדשה פה, לא ידעתי שצריך פרחים בשביל זה :(
דברי אליי
אני תמיד כאן בשבילך אפשר לפנות בפרטי. כולם יכולים אשמח לעזור
כן אני חושבת שאפשר לתאר אותי בוגרת יחסית לגילי, אני חושבת שיש לי חשיבה קצת שונה משאר הילדים בגילי
מוזמנת לפנות אליי
את כותבת?
לא חובה :)
אנונימית