7 תשובות
כי צריך ממש להשקיע על איפור כלה, למרות שזה מוגזם.
כי זה הרבה יותר זמן להשקיע בשביל איפור כלה
שואל השאלה:
למה המאפרת לא משקיעה באותה מידה על כל הלקוחות שלה
למה המאפרת לא משקיעה באותה מידה על כל הלקוחות שלה
אנונימית
שואל השאלה:
מה ההבדל בהשקעה היא צריכה לתת את המקסימום שיצא יפה לכולן
מה ההבדל בהשקעה היא צריכה לתת את המקסימום שיצא יפה לכולן
אנונימית
גם אני לא מבינה את זה... נראלי בגלל שהכלה היא מרכז האירוע אז החליטו לקחת מלא ואין מה לעשות אז פשוט מתמודדים עם זה... נכון שעל הכלה יותר משקיעים אבל המחיר כבר מוגזם...
בלי סיבה באמת
זה גם ליווי במהלך האירוע אם היא מבקשת
מביאים לה ערכת טאצ' אפ
זה איפור שונה
זה הכנה שונה
זה להתמודד עם מלוות ועיכובים
הכלה הרבה יותר משגעת ובלחץ
מביאים לה ערכת טאצ' אפ
זה איפור שונה
זה הכנה שונה
זה להתמודד עם מלוות ועיכובים
הכלה הרבה יותר משגעת ובלחץ
באותו הנושא: