תקשיבו אני עם צורת שקד שיפץ כזה בציפורניים ואני חושבת מלא זמן אולי לנסות מרובע ,לפני מלא זמן היה לי מרובע אבל הייתי מדביקה ועכשיו אני עם בנייה,בכול אופן מה לעשות ? אני אוהבת ציפורניים בסגנון לטינה וזה נראה הרבה יותר טוב במרובע מצד שני שקד..בבקשה תעזרו לי מה לעשות יש לי תור ביום שלישי!!