8 תשובות
לא להקיא
לפנות לגורם מוסמך ולטפל בזה כי את לא אמורה להספיק להקיא
שואל השאלה:
אבל זה יעלה אותי במשקל
אבל זה יעלה אותי במשקל
אנונימית
אל תקיאי, זה לא בריא לגוף שלך בכלל בניגוד למה שאת חושבת
להגיד איזה טעים היה לי ומחר אני יאכל עוד במינון נכון,מותר לאכול מתוקים ואפשר לאכול דברים "לא בריאים" פשוט במינון נכון,הגוף צריך את זה.
שואל השאלה:
אבל זה יעלה אותי במשקל
אבל זה יעלה אותי במשקל
אנונימית
מישהו יכול לשים לי פרחים אני רוצה לשואל שאלה
לכי לתזונאית לטפל בזה
באותו הנושא: