5 תשובות
מה מביך בזה, לכי תעבדי תהני תרוויחי כסף
למה מביך
שואל השאלה:
כל מי שסיפרתי לו שאני רוצה להתחיל אמר שפאדיחה
אין לי מושג למה לי זה נשמע ממש שווה גם בטח המשמרןת טסות בגלל העומס
אנונימית
כל עבודה מכבדת את בעליה. אם את רוצה לעבוד שם, תעבדי
לא מביך
אבל יש מלא לחץ ועומס, לא הייתי רצה ישר למקדונלדס.