12 תשובות
נלחם עליי (אני לא בת אבל נתמודד)
נלחם עליי אבל לא אובססיבי
ברור שגבר שנלחם ומראה יחס, אין מושך כזה
אבל לא אחד שעל היומיים הראשונים שמדברים כבר אומר שהוא אוהב אותי וחופר עם שיחות טלפון, כל דבר בעיתו
אבל לא אחד שעל היומיים הראשונים שמדברים כבר אומר שהוא אוהב אותי וחופר עם שיחות טלפון, כל דבר בעיתו
נלחם עלי, מה אני חד פעמית
נלחם ברור
שואל השאלה:
לא מושך אתכן קצת מישהו שיחסית מניאק ולא שם עליכן? זה כאילו הקלישאה הכי ידועה במה בחורות אוהבות
לא מושך אתכן קצת מישהו שיחסית מניאק ולא שם עליכן? זה כאילו הקלישאה הכי ידועה במה בחורות אוהבות
אנונימי
^^לא לא
לא, זה מוריד.
אחי, דייג לא מתייעץ עם הדג איך לדוג אותו. יש פער עצום בין מה שהן טוענות שהן רוצות (בכל דבר אגב) לבין מה שהן נמשכות אליו בפועל.
במציאות בחורות רוצות את הגבר שקשה מעט להשגה, לא נואש, מסקרן, משדר אנרגיה זכרית בטוחה בעצמה.
במציאות בחורות רוצות את הגבר שקשה מעט להשגה, לא נואש, מסקרן, משדר אנרגיה זכרית בטוחה בעצמה.
^בסדר זה לא אומר שהוא צריך להיות מניאק, יש הבדל.
ואני מתה איך אתה מדבר עליינו כאילו אנחנו חייה לטרף
ואני מתה איך אתה מדבר עליינו כאילו אנחנו חייה לטרף
גם מניאיקיות יכולה להיות מושכת עבור בחורות בצורה בריאה. הכל במינון הנכון ובאופן שלא מותח את הגבול אבל כן משאיר אותה מרוגשת.
וכן, בסוף כולנו חיות. חיות עם טיקטוק אבל חיות
וכן, בסוף כולנו חיות. חיות עם טיקטוק אבל חיות
^^^"עזוב הן לא יודעות מה הן רוצות, אני יודע מה הן רוצות וטוב בשבילן. סמוך עליי זה כבר עבד לי עם כמה נשים מתוך ה4 מיליארד שיש בעולם, ושמעתי כמה מנטורים בטיקטוק שאומרים את זה"
אנונימי
באותו הנושא: