8 תשובות
הכי טוב גם זה להעסיק את עצמך בדברים שאת אוהבת לצאת עם חברות חברים להתעסק בתחביבים שלך זה מפנה את הראש לא לחשוב על זה
ואם את רוצה לדבר על זה מוזמנת בכיף
עושים כסף
שואל השאלה:
ועובדה שבאתי לשאול כאן אנשים שכנראה מנוסים ולא פסיכולוג אז אם השאלה מפריעה לך יותר מוזמן מלהמשיך לגלול:)
ועובדה שבאתי לשאול כאן אנשים שכנראה מנוסים ולא פסיכולוג אז אם השאלה מפריעה לך יותר מוזמן מלהמשיך לגלול:)
משפט שאני אוהבת מהספר "האדם מחפש משמעות"
שאלו אדם בשואה שסבל מבצקות ברגליים בגלל העבודה הקשה במחנות, מה עשה כדי להתגבר?
הוא ענה -"בכיתי ובכיתי עד שזה עבר"
בסוף יעבור
שאלו אדם בשואה שסבל מבצקות ברגליים בגלל העבודה הקשה במחנות, מה עשה כדי להתגבר?
הוא ענה -"בכיתי ובכיתי עד שזה עבר"
בסוף יעבור
אנונימית
נותנים לזמן לעשות את שלו
אין מה לעשות זה יכאב והרבה אבל בסוף זה יעבור
אין מה לעשות זה יכאב והרבה אבל בסוף זה יעבור
אנשים חווים פרידות כל חייהם זה קשה בהתחלה ואז פשוט ממשיכים וזה קורה לבד הכל בסדר כולם עוברים את זה בסופו של דבר
כן צריך טיפה להיות עם כאב בכל זאת אנחנו אנושיים ואני יודע שזה נראה עכשיו כאילו הכל אבוד וזה סוף העולם אבל זה לא והכל יהיה בסדר פשוט צריך לזרום, בהצלחה
כן צריך טיפה להיות עם כאב בכל זאת אנחנו אנושיים ואני יודע שזה נראה עכשיו כאילו הכל אבוד וזה סוף העולם אבל זה לא והכל יהיה בסדר פשוט צריך לזרום, בהצלחה
המוח יודע להימנע מלהיזכר ברגשות עצובים.
צריך לבכות וזה עובר.
צריך לבכות וזה עובר.
באותו הנושא: