19 תשובות
שואל השאלה:
זה בעייה שלהם לא שלי
זה בעייה שלהם לא שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ילדים מתחת לגיל 14 בכלל לא אמורים להיות באינטרנט נקודה
ילדים מתחת לגיל 14 בכלל לא אמורים להיות באינטרנט נקודה
אנונימי
זה לרוב לנוער לא למבוגרים, וגם כי זה נורא נפוץ שהמבוגרים שם הם פדופילים.
^^^כן אבל אל תופתע שיקראו לך פדופיל כשאתה מתחבר
שואל השאלה:
פשוט יש לי חרדה חברתית אז חיפשתי אתר שאני יכול לדבר עם אנשים בוידאו בלי לצאת מהבית
פשוט יש לי חרדה חברתית אז חיפשתי אתר שאני יכול לדבר עם אנשים בוידאו בלי לצאת מהבית
אנונימי
כי כל המבוגרים שם מא!ננים תוך כדי
אנונימית
^^אז אולי שווה להתמודד עם החרדה ולא לברוך ממה?
שואל השאלה:
זה עדיין לא בסדר אני לא עשיתי כלום ואמרו לי את זה
זה עדיין לא בסדר אני לא עשיתי כלום ואמרו לי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ נו ואיך אני אמור לעשות את זה? אומיגל עוזר לי
^^ נו ואיך אני אמור לעשות את זה? אומיגל עוזר לי
אנונימי
סתם דור דפוק
אנונימית
^^אין מה לעשות, אפשר לבכות מזה עד מחר ואפשר להתעלם
כי זה אתר של פדופילים
שואל השאלה:
^מה זה אומר??
^מה זה אומר??
אנונימי
^מה לא מובן במה שהיא אמרה
שואל השאלה:
כאילו מה בי יכול לשדר את זה אנלא מבין
כאילו מה בי יכול לשדר את זה אנלא מבין
אנונימי
שואל השאלה:
אם הכוונה למראה או התנהגות
אם הכוונה למראה או התנהגות
אנונימי
גם וגם
מומלץ שלא..
רוב האנשים שם זה נערים ונערות
רוב האנשים שם זה נערים ונערות
שואל השאלה:
^ לא אני הייתי במחשב
^ לא אני הייתי במחשב
אנונימי
באותו הנושא: