19 תשובות
שואל השאלה:
זה בעייה שלהם לא שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ילדים מתחת לגיל 14 בכלל לא אמורים להיות באינטרנט נקודה
אנונימי
זה לרוב לנוער לא למבוגרים, וגם כי זה נורא נפוץ שהמבוגרים שם הם פדופילים.
^^^כן אבל אל תופתע שיקראו לך פדופיל כשאתה מתחבר
שואל השאלה:
פשוט יש לי חרדה חברתית אז חיפשתי אתר שאני יכול לדבר עם אנשים בוידאו בלי לצאת מהבית
אנונימי
כי כל המבוגרים שם מא!ננים תוך כדי
אנונימית
^^אז אולי שווה להתמודד עם החרדה ולא לברוך ממה?
שואל השאלה:
זה עדיין לא בסדר אני לא עשיתי כלום ואמרו לי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ נו ואיך אני אמור לעשות את זה? אומיגל עוזר לי
אנונימי
סתם דור דפוק
אנונימית
^^אין מה לעשות, אפשר לבכות מזה עד מחר ואפשר להתעלם
כי זה אתר של פדופילים
שואל השאלה:
^מה זה אומר??
אנונימי
^מה לא מובן במה שהיא אמרה
שואל השאלה:
כאילו מה בי יכול לשדר את זה אנלא מבין
אנונימי
שואל השאלה:
אם הכוונה למראה או התנהגות
אנונימי
מומלץ שלא..
רוב האנשים שם זה נערים ונערות
שואל השאלה:
^ לא אני הייתי במחשב
אנונימי