10 תשובות
^^^
היא כנראה מתכוונת לאמריקאים מהusa לא אמריקאים ככל ייבשת אמריקה.
ולשאלתך, אני אישית חושבת שיש הבדל ענק בין ברזילאים לאפרו אמריקאים, זה כמו להשוות אסייתים (ea and sea) לערבים.
היא כנראה מתכוונת לאמריקאים מהusa לא אמריקאים ככל ייבשת אמריקה.
ולשאלתך, אני אישית חושבת שיש הבדל ענק בין ברזילאים לאפרו אמריקאים, זה כמו להשוות אסייתים (ea and sea) לערבים.
שואל השאלה:
^^ זה מה שאני אומרת יא מוכשרת
^^ זה מה שאני אומרת יא מוכשרת
אנונימית
הם חתיכים כמו ניימאר
כי הם כן אמריקאים..
הם מהדרום פשוט
הם מהדרום פשוט
אנונימית
מטבע השאלה אני הלכתי צעד קדימה וחשבתי שהתכוונת לאפרו אמריקאים כשאמרת "השחומים של אמריקה" .
בכל מקרה אני אסיים את זה כאן, אני יודע שקשה לך שלא מביאים לך צומי בבית אמא ואבא, אבל את לא צריכה להוציא את זה עליי, בחיים האמיתיים לא היית אומרת לי מילה, יום טוב
בכל מקרה אני אסיים את זה כאן, אני יודע שקשה לך שלא מביאים לך צומי בבית אמא ואבא, אבל את לא צריכה להוציא את זה עליי, בחיים האמיתיים לא היית אומרת לי מילה, יום טוב
את שאלת פה אם הברזילאים הם כמו השחומים של האמריקאים
מה את רוצה שיענו לך על זה אם כבר ענית לעצמך? ואפילו מה זה שחומים?? פיליפינים, אפרו אמריקאים? הודים? מה?
לא אמרת פה אפילו מה זה שחומים
מה את רוצה שיענו לך על זה אם כבר ענית לעצמך? ואפילו מה זה שחומים?? פיליפינים, אפרו אמריקאים? הודים? מה?
לא אמרת פה אפילו מה זה שחומים
אנונימית
את אמרת שבריזלאים הם כמו השחומים של אמריקה? משמע אפרו אמריקאים??
לא ניסחת תשאלה פה ואת מאשימה אותי בזה?
לא ניסחת תשאלה פה ואת מאשימה אותי בזה?
לעשות מינוסים לא יעזור לך חמודה שלי ולרוב הם מכוערים תחת רוב הלטינים האלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא כל בן אדם שחום הוא אפרו אמריקאי מה את שפויה גם מרוקאים שחומים גם תימנים שחומים גם לטינים שחומים לא שחורים וגם לא כל שחור הוא אפרו אמריקאי יש אתיופים וכו' למה אני מוצאת את עצמי מסבירה דברים בסיסיים לילדים אוטיסטים פה בסטיפס במקום שיענו לי על שאלה פשוטה
^^ לא כל בן אדם שחום הוא אפרו אמריקאי מה את שפויה גם מרוקאים שחומים גם תימנים שחומים גם לטינים שחומים לא שחורים וגם לא כל שחור הוא אפרו אמריקאי יש אתיופים וכו' למה אני מוצאת את עצמי מסבירה דברים בסיסיים לילדים אוטיסטים פה בסטיפס במקום שיענו לי על שאלה פשוטה
אנונימית
חלק יותר חלק פחות ,
כי לזכור שחלק מהותי מ-ברזיל מאופיין ע"י עבדים שהביאו אותם מ-אפריקה ל-ברזיל ואסור היה להם להילחם ולכן הם פיתחו את ה-קפואירה בתור ריקוד להסוואה
שלא יראו שהם נלחמים
**********
אם כי ב-ברזיל יש המון אירופאים /לטינים/קאריביים וכו
'סאו פאולו ' היא 1 מערי המהגרים הכי גדולות/צבעוניות בעולם עם מהגרים מכל העולם כולל קהילה יפנית ענפה
בשנים האחרונות המון רוסים עוברים לחיות ב-ברזיל
כי לזכור שחלק מהותי מ-ברזיל מאופיין ע"י עבדים שהביאו אותם מ-אפריקה ל-ברזיל ואסור היה להם להילחם ולכן הם פיתחו את ה-קפואירה בתור ריקוד להסוואה
שלא יראו שהם נלחמים
**********
אם כי ב-ברזיל יש המון אירופאים /לטינים/קאריביים וכו
'סאו פאולו ' היא 1 מערי המהגרים הכי גדולות/צבעוניות בעולם עם מהגרים מכל העולם כולל קהילה יפנית ענפה
בשנים האחרונות המון רוסים עוברים לחיות ב-ברזיל