14 תשובות
גבר ברור
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
אף אחד מהם מה הבעיה בלהיות נמוך
גבר כנראה
אבל לגבר כן יהיה קשה יותר אז כנראה שגבר
לא זה ולא זה.
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
AKO
גבר נמוך
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
גבר
גבר נמוך
גבר זו לא שאלה אפילו
אנונימי