14 תשובות
גבר ברור
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
קשה לו הרבה יותר מאישה נמוכה
אף אחד מהם מה הבעיה בלהיות נמוך
גבר..
גבר כנראה
אף אחד מהם
אבל לגבר כן יהיה קשה יותר אז כנראה שגבר
לא זה ולא זה.
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
פשוט ניהיה מי שאנחנו:)
גבר נמוך
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
נשים הן גם ככה נמוכות בדרך כלל
גבר נמוך
גבר
גבר נמוך
גבר נמוך
גבר נמוך
גבר זו לא שאלה אפילו
אנונימי
באותו הנושא: