8 תשובות
שואל השאלה:
אממ מה
הכי לא רואים עליהם
אנונימי
הביטלס נהיו יותר מסובכים עם המוזיקה שלהם (לא תמיד), במיוחד שהם לקחו סמים פסיכדליים חחח
שואל השאלה:
פשוט לא שמעתי כל כך את השירים שיצאו לקראת סוף שנות ה60
אנונימי
הם לא פחות טובים
אני שומע גם את האלבומים האחרונים וגם האלבומים הראשונים שלהם באותה תדירות
אנשים באופן כללי מתייחסים לשירים פשוטים בתור שירים פחות טובים ואיכותיים
השירים האלה יותר פשוטים ביחס לשאר הדיסקוגרפיה של הביטלס, אבל חלקם עדיין שירים יפים למרות הפשטות שלהם, ועדיין קאצ'י.
הם עדיין חיפשו את הדרך שלהם. הם בעיקר עשו קאברים ושירי רוקנרול בסיסיים בתקופה הזו. אין מה להשוות את התקופה המוקדמת שלהם לכל מה שקרה מrubber soul ואילך; כתיבה אחרת לגמרי, פריצות דרך מוזיקליות, פסיכדליה.
לדעתי הם מושלמים ולטעמי אפילו יותר מהמאוחרים. המוקדמים שלהם זה יותר הרוקנרול, עם כל ההתחלה של הביטלמניה והתהילה המוקדמת... אחכ התחילו עם השירים הפסיכדלים יותר. גם בהתחלה הם השתמשו ממש בגיטרות והתופים ודיי זהו... אחר כך התחילו לשלב עוד מלא כלים ולסבך. יש אנשים שאוהבים את הפשוט יותר