5 תשובות
לא אבל אתה יכול להגיד את זה מה אכפת לך
שואל השאלה:
תלוי איפה. בישראל כן בארהב פחות
בארץ גם לי כרוסי אוקראיני יש n word oass
לא אבל הראשונה שהגיבה אומרת את זה הרבה.
מקסימום פשוט תגיד ששרת את השיר ney neaga ney ney
זה לא כי רק בארה"ב אסור להגיד את זה.. פשוט בישראל כולם גזעניים וחסרי מוסר אז מדברים איך שבא להם אתם יודעים שחורים יש בכל מדינה והn word זה בין המילים הכי פחות גזעניות שיוצאות לישראלים מהפה ❤
796